aul. Reymonta 13
Cena:
Liczba godzin:
Tryb nauczania:
Według danych opublikowanych w raporcie Digital 2022 aż 87% Polaków korzysta z Internetu.
Social mediów aktywnie używa 27 milionów Polaków.
Firmy, organizacje, rządy, celebryci – wszyscy mają konta w social mediach. Platform, gdzie możesz budować swoją społeczność jest cała masa. Facebook, Instagram, Tiktok, Twitter, LinkedIn Pinterest, Youtube. Każda platforma rządzi się swoimi prawami. Każda nieustannie się zmienia. Nieważne na jakiej platformie będziesz działać pewne elementy masz wspólne.
Tworzenie wartościowego contentu zgodnie z trendami. Ogarnianie kampanii płatnych. Budowanie wizerunku marki. To wszystko i o wiele więcej wchodzi w zakres obowiązków Social Media Managera. W Żaku przygotowaliśmy konkretne przeszkolenie z pracy w SM. Po kursie Social Media Manager w Żaku będziesz mógł podjąć pracę w agencji kreatywnej, digitalowej czy marketingowej, a także z powodzeniem prowadzić profile Twojej firmy w różnych kanałach i wymyślać kreatywne koncepty reklam.
Kurs social media w Żaku to 54 godziny praktycznych zajęć. Zajęcia prowadzimy w formie wygodnych spotkań online. Praktyczną wiedzę zdobędziesz siedząc na hamaku lub pod ciepłym kocem (zależy, czy czytasz to latem, jesienią, zimą, czy wiosną).
Dla osób zainteresowanych zdobyciem kompleksowej wiedzy w temacie social mediów. Nieważne czy zamierzasz się zająć tworzeniem reklam na Tiktok, chcesz popracować nad greedem na IG, albo znaleźć w końcu tych ukrytych klientów na FB. Kurs w Żaku pozwoli Ci w szybki sposób zdobyć upragnioną wiedzę. Kurs da ci kompleksową wiedzę na temat social mediów. Dlatego możesz zacząć naukę nie wiedząc nic. I zostać social media managerem.
Przede wszystkim – jak się odnaleźć w dynamicznie zmieniającym się świecie internetu. Trendy zmieniają się w błyskawicznym tempie. Programiści wciąż zaskakują nas nowymi rozwiązaniami. Dzięki szkoleniu social media manager będziesz wiedział, jak być zawsze na bieżąco.
Nasi trenerzy pokażą Ci jak stworzyć i nadzorować realizację strategii marketingowej. Dowiesz się jak od postawić od podstaw i zoptymalizować kampanię w SM – na Facebooku, Instagramie i TikToku. Nauczysz się rozpoznawać potrzeby klientów i opracowywać w ich oparciu harmonogramy z contentem. Pokażemy Ci jak wygląda specyfika pracy z agencjami marketingowymi i jak należy obsługiwać media społecznościowe. Dowiesz się także jak prawidłowo nadzorować przebieg kampanii płatnych, tak aby nie przepalić budżetu. Działania organiczne, budowanie społeczności, moderacja, kampanie płatne – to wszystko pozwoli Ci na lepsze zrealizowanie celów zakładanych w strategii.
Jako spec od sociali będziesz w stanie kompleksowo wspomóc firmę/agencję/własny brand w zwiększaniu zasięgów, dowożeniu leadów i realizacji KPI. Nie wiesz o czym mowa? Wszystko wyjaśnimy Ci już w trakcie nauki w Żaku!
Po kursie w Żaku będziesz w stanie:
Tworzyć samodzielnie strategie oraz plany marketingowe;
Budować świadomość marki;
Zarządzać logistycznie w zakresie PR, promocji i reklamy
Prowadzić kampanie reklamowe w Internecie;
Przeprowadzać analizę marketingową;
Wprowadzać usprawnienia w trakcie realizacji planu marketingowego.