aul. Reymonta 13
Cena:
Liczba godzin:
Tryb nauczania:
Podstawą udanych działań w sieci jest dogłębna analiza danych. Dzięki nim jesteś w stanie poznać swoich odbiorców i dostarczyć im jak najbardziej wartościowy kontent. Analiza statystyk z Google pozwoli Ci także na poprawę wyników sprzedażowych. Na szkoleniu nasi trenerzy omówią krok po kroku wszystkie kluczowe funkcjonalności i raporty Google Analytics. Szczególną uwagę zwracamy na zrozumienie poprawnego interpretowania danych oraz czytania raportów. To wstęp i absolutna podstawa analityki internetowej, po której będziesz w stanie analizować i wyciągać poprawne wnioski co do skuteczności swoich działań reklamowych.
Kurs online z Google Analitics opracowaliśmy z myślą o osobach, które chcą się nauczyć wyciągania prawidłowych wniosków na podstawie danych agregowanych w analityce Google. Program szkolenia został opracowany z myślą o osobach rozpoczynających swoją przygodę z analityką internetową. Kurs z Google Analitics pozwoli Ci także na uporządkowanie zdobytej wcześniej wiedzy.
Na szkoleniu przejdziesz przez wszystkie etapy zaznajamiania się ze specyfiką pracy w Google Analitics. Od zaznajomienia się ze wstępnymi informacjami, poprzez zasady rządzące śledzeniem ruchu użytkowników w sieci oraz zbieraniem danych. Kolejny krok to szczegółowa analiza danych. Nasi trenerzy wytłumaczą Ci jak prawidłowo wyciągać wnioski z danych zbieranych przez narzędzia Google. Na koniec wprowadzimy cię w nowy standard analityki, czyli Google Analitics 4 (GA4).
Zaznajomisz się z Analytics
Nauczysz się konfigurować konta Analytics oraz śledzić użytkowników na stronie
Poznasz praktyczne wykorzystanie danych i raportów
Wstęp do Google Analytics;
Śledzenie wartości użytkowników;
Szczegółowe analizy danych;
Wprowadzenie do Analytics 4.
pełnoletność,
komputer ze stabilnym łączem internetowym,
przeglądarka internetowa,
mikrofon/słuchawki.