aul. Reymonta 13
Cena:
Liczba godzin:
Tryb nauczania:
Chociaż do obowiązków managera należy m.in. dbanie o przelewy dla pracowników, ustalanie grafików… to zarządzanie restauracją to nie przelewki. Na kursie online dla managerów gastronomii dowiesz się jak prowadzić rentowny biznes i w jaki sposób prawidłowo koordynować wszystkie elementy decydujące o sukcesie restauracji.
Adresatami tego szkolenia są zarówno właściciele restauracji, którzy chcą rozwinąć swój biznes, jak i osoby wiążące swoją przyszłość z branżą gastronomiczną. Ten kurs pomoże Ci się także odpowiednio przygotować, jeżeli dopiero planujesz otworzyć własny lokal gastronomiczny.
W trakcie szkolenia dowiesz się jak zarządzać personelem restauracji, koordynować prace oraz jak ustalać i rozdzielać obowiązki między pracowników. Nauczysz się prawidłowych zasad konstruowania grafików pracy oraz zapoznasz się z przepisami BHP. Poznasz też normy narzucone branży gastronomicznej przez sanepid. Oprócz solidnej podstawy prawnej zyskasz także wiedzę z zakresu promocji lokalu na rynku. Dowiesz się jak zwiększyć napływ gości poprzez dbanie o jego wystrój, oprawę muzyczną, atrakcyjne menu, a także promocje cenowe czy reklamę.
zapoznasz się z zasadami efektywnego zarządzania, budowania i motywowania zespołu,
otrzymasz praktyczne wskazówki dotyczące prawa pracy, ubiegania się o koncesje i pozwolenia bądź tworzenia wewnętrznych procedur jakościowych,
poznasz aktualne trendy związane z koncepcją działalności w branży gastronomicznej,
wykształcisz umiejętności związanie z nawiązywaniem współpracy z firmami partnerskimi,
przygotujesz biznes plan,
nauczysz się w praktyce obsługi programów i narzędzi do inwentaryzacji.
Manager gastronomii jako zawód (cele i zadania stawiane przed managerem; efektywna komunikacja z zespołem; sposoby zwiększania obrotów; oszustwa i kradzieże);
Aspekty prawne prowadzenia zakładu gastronomicznego (podstawy prawa pracy; wewnętrzne procedury jakościowe; ubieganie się o pozwolenia i koncesje; rozliczenia z ZUS i US);
Tworzenie lokalu gastronomicznego (budżetowanie inwestycji; rodzaje urządzeń gastronomicznych; tworzenie karty menu);
Rozmowy handlowe i savoir vivre (nawiązanie współpracy z firmami partnerskimi; podpisywanie umów i negocjowanie kontraktów; Management Gastronomiczny);
Wskaźniki kontrolne pomocne w zarządzaniu w gastronomii (wskaźniki Food Cost i Drink Cost; wzory druków i dokumentów ewidencjonowania obrotów; marża, narzut a cena produktu; elektroniczne systemy remanentowe (Point of Sales), terminale dotykowe, drukarki bonowe, urządzenia fiskalne).
pełnoletność,
komputer ze stabilnym łączem internetowym,
przeglądarka internetowa,
mikrofon/słuchawki.