aul. Reymonta 13
Cena:
Liczba godzin:
Czas trwania:
Tryb nauczania:
Sociale to Twoje życie? Zarządzanie i negocjacje ogarniasz jak mało kto? A na dodatek łatwo nawiązujesz kontakty? A może jesteś urodzoną_ym detektywem. Znajdziesz w sieci każdego i poznasz jego numer buta. I dopasujesz do kampanii Twojego klienta jak Kopciuszek swoją stópkę do szklanego pantofelka.
No to słuchaj. Ten kurs jest dla Ciebie. Jeżeli wiesz, kto jest na topie w polskim internecie, odróżniasz gwiazdy z Instagrama, od królów TikToka i masz nosa do odnajdywania talentów w sieci no to kariera influencer managera stoi przed Tobą otworem.
Zostaniesz specem od pilnowania, żeby wszystko było dopięte na ostatni guzik. A także poszukiwaczem skarbów, który wyszuka złoty samorodek wśród tony internetowych kamieni. Ale dobra. Koniec metafor. Po tym kursie będziesz mieć szerokie kwalifikacje. Będziesz mógł_a zostać nie tylko managerem artystycznym gwiazd, ale także łowcą najlepszych liderów opinii, którzy zrobią pozytywny szum.
Po kursie w Żaku będziesz specem od ogarniania! Umowa podpisana, brief dostarczony, warunki współpracy dopełnione. Będziesz alfą i omegą, której Twoi klienci po prostu będą mogli zaufać we wszystkim. Ogarniesz papierologie i odprowadzisz na ring MMA. Zadbasz o rozgłos. O to, żeby kampanie Twojego influ kończyły się powodzeniem. Wystarczy Ci kilka miesięcy na naszym kursie, żeby dowiedzieć się jak wygląda praca w tym zawodzie. I jak zostać w niej mistrzem.
W Żaku uczymy praktycznie! Dlatego aż 70% zajęć to praktyczne ćwiczenia. Zbędna teoria trafia do kosza, a Ty wychodzisz z zestawem kwalifikacji, które pozwolą Ci rozpocząć pracę jako influencer manager!
Dzięki praktycznemu kursowi w Żaku będziesz miał opcję wejścia do świata "gwiazd"! Nauczymy Cię zarządzania ich czasem pracy. Dowiesz się jak zdobywać nowe współprace i negocjować ich warunki.
Przede wszystkim dla mistrzów planowania. Osób, które nie rozstają się z kalendarzem i mają talent do negocjowania. I nawiązywania kontaktów. Bo rozmów, ustaleń, umów, briefów i innej papierologi w tym zawodzie jest naprawdę sporo. Dodatkowym atutem będzie ogarnianie tego, kto jest kim na polskiej scenie influencerskiej. No i ogarnianie obecnych trendów w branży.
Celem naszego kursu dla przyszłych Influencer Managerów jest przygotowanie uczestników do pracy w branży. Na kursie poznasz m.in. zasady zarządzania kampaniami z udziałem influencerów. Dowiesz się jak wdrażać działania z zakresu influencer marketingu w strategiach marketingowych firm. Nauczysz się identyfikować i dobierać influencerów, którzy najlepiej pasują do danego produktu lub usługi. Będziesz w stanie koordynować ich działania i monitorować. A także analizować wyniki kampanii.
Po kursie w Żaku będziesz w stanie inspirować swoich podopiecznych. Udzielać wskazówek i brać czynny udział przy tworzeniu contentu.
Będziesz też w stanie zadbać o rozgłos i to nie tylko w znaczeniu udanych kampanii. Nauczymy Cię podstaw PR dzięki czemu komunikaty prasowe będziesz tworzyć superszybko. Zawód influencer managera to też masa pracy w oparciu o strategię komunikacji klienta, dla którego twoi twórcy będą tworzyć.
No jak to KIM?! Influencer managerem! Czyli specem od ogarniania kampanii z influencerami. I teraz masz dwie opcje. A nawet trzy. Albo możesz być freelancerem i pracować dla jednego/kilku influencerów. Albo zatrudnić się w agencji reklamowej oferującej obsługę kampanii influencerskich. Trzecia opcja dotyczy influencerów, którzy samodzielnie chcą zarządzać swoim działaniami, a na kurs zapisują się po to, żeby zdobyć wiedzę z zakresu marketingu, negocjacji i administracji.
W Żaku zdobędziesz kompleksową wiedzę, która pozwoli Ci szybko znaleźć pracę w rozwijającej się branży!
Nauczymy cię, jak identyfikować cele biznesowe, określać grupy docelowe i opracowywać kampanie bazujące na współpracy z influencerami.
Nauczysz się jak dopasowywać influencerów dla marek, oceniać ich autentyczność i zgodność z wartościami firmy.
Na kursie nauczymy Cię, jak monitorować i analizować wyniki kampanii marketingowych.
Opowiemy Ci, jak budować i tworzyć pozytywne relacje z influencerami. W twojej przyszłej pracy częstym zadaniem będzie skuteczne zarządzanie oczekiwaniami, organizacja spotkań i sposobów płatności.
Dowiesz się, jakie są wytyczne i zasady postępowania prawnego związanego z influencer marketingiem.
W trakcie kursu będziesz miał/a możliwość analizowania rzeczywistych case’ów z dziedziny influencer marketingu.
Po kursie w Żaku będziesz:
znał_a na wylot rynek influencer marketingu w Polsce;
wiedział_a wszystko o trendach w branży;
wiedział_a who is who i dlaczego jest ważny;
negocjować umowy
umiał_a tworzyć dopasowane kampanie influencerskie;
zarządzać budżetami kampanii i monitorować wyniki;
analizować wyniki i raportować je zainteresowanym osobom.
Wymagania:
dowód osobisty
chęć rozwoju w branży influencer marketingu